Uit het onderzoek en tijdens een bijeenkomst van de organisatie 'Buren van de Binckhorst, die de belangen van omwonenden in Voorburg en Rijswijk vertegenwoordigen, dat de inrichting van de Vlietlijn de volgende mogelijkheden bevat.
Tijdens de bijeenkomst passeerden verschillende ideeën de revue:
Stoppen bij de Binckhorstbrug (meest voordelige optie). Trams kunnen hier keren, op twee manieren. Op hetzelfde spoor (eenvoudig en efficiënt). Via een wissel bij de brug (kost meer ruimte en vermindert de frequentie).
Circle Line (rondgaande route, maar duurder). Lijn 15 zou een ronde maken via Den Haag CS, Binckhorstlaan, Zonweg, Melkwegstraat en Maanweg, en weer terug. Dit zou aanpassingen aan de Binckhorstbrug vereisen en hogere kosten met zich meebrengen.
Doortrekken naar Station Voorburg. Bovengrondse optie: lastig door verkeersdrukte, ecologische uitdagingen en beperkte vervoerswaarde. Ondergrondse optie: biedt interessante extra mogelijkheden, zoals een halte bij bedrijventerrein Westvlietweg en de sportvelden, wat aantrekkelijk is voor toekomstige inwoners van de Binckhorst.