Om de klanten nog beter van dienst te zijn heeft de Hoornwijck Groep deze maand 2 nieuwe dashboards geïntroduceerd. De belangrijkste van de twee is voor de ZZP-er, een belangrijke groep in het klantenbestand. Het andere dashboard is voor de klanten met personeel in dienst dat overzichtelijk weergeeft of er voldoende vrije ruimte is conform de WKR (werkkostenregeling).

Leo van den Nouweland:”Wij geloven dat administraties tussentijds (real time) volledig bijgewerkt moeten zijn om de klant inzicht te verstrekken over zijn financiële situatie op dat moment en in de toekomst. Op die manier kunnen we met de klant tijdig bijsturen waar dat nodig is. Omdat cijfers voor veel ondernemers niet veelzeggend of lastig te lezen zijn hebben we een dashboard gemaakt die de cijfers goed visualiseert. Iedere klant van ons krijgt dit dashboard aangeboden omdat wij het belangrijk vinden dat de klant weet waar hij financieel staat en naar toe gaat.”

Positief
“In de gesprekken die we hebben met ZZP-ers komt veelal de vraag naar voren “hoeveel belasting moet ik betalen”. Traditioneel gaat deze vraag over het vorige boekjaar. Met ons dashboard kunnen wij nu ook deze vraag beantwoorden voor het lopende boekjaar. De eerste ervaringen zijn uiterst positief.”

Voor meer informatie: https://hoornwijckgroep.nl/