In een portiekwoning aan de Terracottastraat heeft gisteravond brand gewoed. De brandweer heeft het vuur weten te doven, maar kon niet voorkomen dat er behoorlijke schade was. De bewoners waren op dat moment niet thuis, dus gewonden zijn er niet gevallen.

De oorzaak van de brand is nog niet bekend, wel dat deze begon in de keuken. De woning heeft zo’n schade opgelopen dat het voorlopig onbewoonbaar is. Ook de bewoners van omliggende woningen werden geëvacueerd, maar konden na inspectie weer terug naar hun huis.