Dienstverlening gemeente Rijswijk

26 June 2020, 09:33 uur
Algemeen
mainImage

Het Coronavirus raakt ook de dienstverlening van de gemeente Rijswijk. De gemeente zoekt in deze tijd naar passende manieren om u zo goed mogelijk van dienst te zijn en ieders veiligheid te waarborgen. Nu en in de toekomst.

Vernieuwde dienstverlening Publieksbalies sinds maandag 15 juni 2020
Om u sneller en beter te kunnen helpen, werken de Publieksbalies (inclusief de balie Maatschappelijke ondersteuning en Sociale Zaken) sinds maandag 15 juni 2020 volledig op afspraak. Het binnenlopen zonder afspraak bij de Publieksbalies is hiermee komen te vervallen. U kunt, binnen de reguliere openingstijden van de Publieksbalies, een afspraak maken op het moment dat u het beste uitkomt. U bent daardoor snel aan de beurt en hoeft niet lang te wachten. Door op afspraak te gaan werken weten wij wanneer u bij ons langskomt en met welke vraag. Wij zorgen ervoor dat de juiste medewerker voor u klaar staat.

Het maken van een afspraak kan via de website www.rijswijk.nl/afspraak of telefonisch bij het Klant Contact Center van de gemeente Rijswijk via telefoonnummer 14 070. Voor meer informatie over de vernieuwde dienstverlening van de Publieksbalies en de openingstijden van de gemeente Rijswijk verwijzen we u graag naar de website www.rijswijk.nl/werkenopafspraak.

Veel van onze dienstverlening kunt u online regelen. Kunt u het antwoord op uw vraag niet vinden op onze website? Neem dan contact op met het Klant Contact Center van de gemeente Rijswijk via telefoonnummer 14 070 (dagelijks van 8.30 – 17.00 uur) of per e-mail via [email protected]. Vanwege de aangescherpte maatregelen werken wij met een minimale bezetting. Hierdoor is de wachttijd aan de telefoon langer dan gebruikelijk. Wij vragen hiervoor uw begrip.

Bron: Gemeente Rijswijk