'Sponsorpartners van de Rabobank zijn goud waard'

5 October 2025, 16:14 uur
Lokaal
mainImage
Aliette Slob (rechts) en Rabobank Harry Wientjens (geheel links) met de sponsorpartners van de Rabobank.

Onlangs werd het weer duidelijk: de sponsorpartners van de Rabobank zijn goud waard.

"Eerder deden 8 clubs/stichtingen mee aan de handprint meting door Social Handprint. Rabobank wil niet alleen bijdragen aan initiatieven, maar ook leren en aantonen welke waarde we samen creëren voor de samenleving en elkaar", aldus Aliette Slob, communicatie en marketingmanager van de Rabobank. "De maatschappelijke en duurzame impact was per club/stichting in kaart gebracht aan de hand van de 17 Sustainable Development Goals (SDG.s)".

"Onlangs werden we bij onze gastlocatie H.V. & C.V. Quick omver geblazen toen we met elkaar de gecreëerde impact van onze partners, te zien en te horen kregen. Wat drijft hen, wat maakt ze trots (en van welke inspirerende initiatieven kunnen we met elkaar leren. We hadden nog uren door kunnen praten. Een jaarverslag op 1 A4 dat de maatschappelijke en duurzame impact aantoont. Elke partner kreeg een eigen Social Handprint mee die het mooiste plekje aan de muur verdient".