RijswijksBelang op de barricaden voor een bereikbaar Rijswijk

24 June 2026, 16:54 uur
Lokaal
mainImage
HTM

Brede steun voor beter OV in bestaande wijken en inzet voor ondertunneling Beatrixlaan

Vandaag heeft de gemeenteraad een amendement van Rijswijks Belang, VVD, Beter voor Rijswijk, WIJ. en CDA met brede steun aangenomen.

Met dit amendement vraagt RijswijkBelang extra aandacht voor goede bus- en tramverbindingen in bestaande woonwijken én blijven we ons inzetten voor de ondertunneling van de Beatrixlaan . Raadslid Jordy Bruin: “Bereikbaarheid begint bij de voordeur van inwoners. Ook bestaande wijken verdienen goede OV-verbindingen. Rijswijks Belang blijft zich inzetten voor een bereikbaar Rijswijk".