Ingezonden: 'Duurt lang voordat Vidomes zaken oplost'

22 August 2021, 15:27 uur
Lokaal
mainImage
Archieffoto van een lekkage van water uit een woning komt.

Ingezonden: Ook wij huren een woning bij Vidomes, ook wij zijn zeer zeker niet te spreken over hun. Wij hebben in 2018 een lekkage gemeld en nu op dit moment hebben wij deze lekkage nog steeds in onze gang. Er zijn wel pogingen gedaan om het probleem te verhelpen maar helaas, dit is een lekkage die blijkbaar niet te verhelpen is. Ook nu sinds vorig weekend een tweede lekkage erbij in de woning. 

Als we contact opnemen met Vidomes dan word je heel gauw doorgeschakeld met het bedrijf wat het probleem moet oplossen, en Vidomes trekt verder zijn handen er vanaf, ze zijn laks en het interesseert ze niet hoe de woningen zijn. 

Bij de bezichtiging van dit huis in 2016, werd er gezegt dat er verschillende punten zouden worden aangepakt voor we sleutels zouden ontvangen, dit zou wel binnen een week klaar zijn. We hebben uiteindelijk drie maanden op de sleutels gewacht (met de smoes dat er asbest in de keuken zat) en bij binnenkomst toen was er niets gedaan. 

De keuken zou vervangen worden, deze stond er nog, de tegelwand in de wc waren kapot, zou vervangen worden ... niet gebeurt. In de badkamer hing een oude boiler, deze zou weggehaald zijn en zouden leidingen zijn aangelegd voor warm water enz, niet gebeurd.  Je belt Vidomes, en zeggen gewoon dat het niet waar is, dat alles netjes is gedaan. Het heeft allemaal heel lang geduurd voordat ze langs wilde komen om te komen kijken, en voor het uiteindelijk echt is aangepakt.

Maar die lekkage in me gang, die duurt het langst, en opgelost nee nog altijd niet en ben bang dat dit ook niet snel is opgelost. 

Naam en afzender bij redactie bekend.