In Westfield Mall of the Netherlands wordt zaterdag 14 mei voor een dag radio gemaakt voor de Hartstichting. DJs van o.a. Q-Music en 3FM, zoals Sander Hoogendoorn, Frank van ’t Hof, Joost Swinkels en Eva Koreman, draaien aankomende zaterdag de leukste beats op ‘Hartstocht Radio’. Vanuit dé lifestyle experience van Nederland, gaan de DJ’s naast plaatjes draaien, ook persoonlijke gesprekken aan met bekende gasten over belangrijke thema’s van de Hartstichting.
In Westfield Mall of The Netherlands kan een groot publiek meegenieten van Hartstocht-radio. De live uitzending zit vol entertainment, tips voor een hartgezonde leefstijl en mooie ‘hartsverhalen’.
Uiteenlopende gasten als Barbara de Loor, Bas Muijs, Youp van het Hek, Tom Knol, Tom Egbers en Sanne Keizer praten deze uitzending over de thema’s hart en sport, hart en stress en hart en voeding.
Hartstocht is het wandel- en fietsevenement van de Harstichting, waarvan dit jaar de zesde editie wordt georganiseerd. ‘Hartstocht-radio’ is ontstaan in corona-tijd, toen tijdens de lockdown 20 duizend mensen in beweging kwamen voor de Hartstichting tijdens de Hartstocht. De radio-uitzending bracht deelnemers met elkaar in verbinding en dat leverde bijzondere verhalen op. Op 14 mei wandelen en fietsen duizenden deelnemers mee van de Hartstocht, zij komen in beweging voor hun eigen hart én dat van een ander.
“In Westfield Mall of The Netherlands kan een groot publiek meegenieten van Hartstocht Radio. De pijler Health & Wellness van Westfield Group sluit feilloos aan bij de doelen die we met Hartstocht nastreven; een hartgezond leven”. – Carina van Westenbrugge – eventmanager Hartstichting.