Digitaal Parkeerloket buiten werking

14 December 2020, 14:09 uur
Lokaal
mainImage

De website van de gemeente Rijswijk geeft aan dat op dit moment het niet mogelijk is om in te loggen in het Digitaal Parkeerloket met DigiD of EHerkenning. Ook het aan- of afmelden van bezoekers werkt op dit moment niet. Wij proberen dit zo spoedig mogelijk te verhelpen. Onze excuses voor het ongemak.

Zolang de storing bestaat, wordt er niet gehandhaafd. 

Heeft u op 11 december of één van de dagen erna bezoek aangemeld en kon u niet afmelden? U kunt het teveel betaalde bedrag dan terug ontvangen. Wilt u hiervoor het volgende aan ons doorgeven: kenteken, tijdstip aan- en afmelden en uw P-nummer (vergunningnummer). Heeft u uw vergunningnummer niet bij de hand? Geef dan ook de naam van de vergunninghouder door.

Heeft u voor uw bezoek betaald via een parkeerapp of automaat? Geef dan kenteken, betaaltijd, parkeerautomaatnummer of belparkeerprovider door en uw IBAN-nummer.

U kunt dit sturen per mail naar [email protected]. U ontvangt het teveel betaalde bedrag dan binnenkort terug op uw rekening.

De gemeente plaatst een bericht op de website en social media zodra het systeem weer werkt.