De website van de gemeente Rijswijk geeft aan dat op dit moment het niet mogelijk is om in te loggen in het Digitaal Parkeerloket met DigiD of EHerkenning. Ook het aan- of afmelden van bezoekers werkt op dit moment niet. Wij proberen dit zo spoedig mogelijk te verhelpen. Onze excuses voor het ongemak.
Zolang de storing bestaat, wordt er niet gehandhaafd.
Heeft u op 11 december of één van de dagen erna bezoek aangemeld en kon u niet afmelden? U kunt het teveel betaalde bedrag dan terug ontvangen. Wilt u hiervoor het volgende aan ons doorgeven: kenteken, tijdstip aan- en afmelden en uw P-nummer (vergunningnummer). Heeft u uw vergunningnummer niet bij de hand? Geef dan ook de naam van de vergunninghouder door.
Heeft u voor uw bezoek betaald via een parkeerapp of automaat? Geef dan kenteken, betaaltijd, parkeerautomaatnummer of belparkeerprovider door en uw IBAN-nummer.
U kunt dit sturen per mail naar [email protected]. U ontvangt het teveel betaalde bedrag dan binnenkort terug op uw rekening.
De gemeente plaatst een bericht op de website en social media zodra het systeem weer werkt.