Op maandag 6 september wordt er tussen 19:30 en 21:15 uur een digitale informatiebijeenkomst georganiseerd. Tijdens deze informatieavond zal de gemeente de relatie tussen De Sterpassage en het Masterplan toelichten en de opzet en procedure van het ontwerpbestemmingsplan. De ontwikkelaar en de architecten vertellen u graag meer over het ontwerp voor De Sterpassage en de planning en het woonprogramma. Tijdens de informatieavond is er gelegenheid tot het stellen van vragen. Vanwege het coronavirus gebeurt dit volledig online.
Aanmelden voor deelname
Om aan de online bijeenkomst deel te nemen, kunt u zich aanmelden door een e-mail te sturen naar [email protected](link stuurt een e-mail), met het onderwerp: ‘aanmelden online bijeenkomst De Sterpassage’. Graag ontvangen wij uw aanmelding uiterlijk 3 september 2021. U ontvangt per e-mail een persoonlijke uitnodiging en technische uitleg om deel te kunnen nemen. Van deze avond worden een verslag en opname gemaakt. Deze ontvangt u na afloop en tevens wordt het verslag en de opname op deze pagina geplaatst.
Verhinderd of liever een afspraak op locatie?
Mocht u op 6 september verhinderd zijn, dan kunt u de opname van deze avond terugkijken en het verslag van deze avond teruglezen op de website van de gemeente en ons mailen bij eventuele aanvullende vragen of opmerkingen. Mocht het niet mogelijk zijn om de avond digitaal te volgen, dan bieden we u ook de kans om op locatie (De Sterpassage) een afspraak te maken met de ontwikkelaar en de gemeente. U kunt hiervoor een e-mail sturen naar [email protected](link stuurt een e-mail), met het onderwerp ‘verzoek afspraak op locatie’. Graag ontvangen wij uiterlijk 3 september 2021 uw bericht. U ontvangt hiervoor een uitnodiging voor een afspraak op locatie.
Planning
Start van de sloop- en bouwwerkzaamheden staat vooralsnog gepland in het eerste kwartaal van 202